Wednesday, May 11, 2011

KERANA TERPAKSAN KAN

Hati Mamma at Wednesday, May 11, 2011
Mamma bawak la Kimi datang kerja
Dia bantai tido kat kerusi ;p
Dia kan kena chicken pox tapi dah nak baik dah
Sesi pagi patut pergi sekolah tapi absent la dah kena chicken pox
Plus pulak takdek orang nak jaga kan
Kena la bawak datang kerja
Jangan pegawai dari KP*K datang dah
Mampos mak!


Harini hari ke-2 dia datang kerja
Bantai tido tak hengat dunia
Sehingga la saat entry ini dipostkan ;))
Macam la tido atas tilam

Tapi memang harap dia tido lama2
Takdek la serabut Mamma nak berblog!

3 Tukang Tambah:

alinac lover on May 11, 2011 at 1:20 PM said...

smga cpt smbuh

Lady SharpShouter on May 11, 2011 at 3:27 PM said...

uiks, patutnya "takdek la serabut Mamma nak bekerja!" rupa2nya blog lebih penting.ahahahah

Mamma on May 11, 2011 at 9:09 PM said...

tq yong!

aku saja je ckp camtu sihin, saja nk dengkikan ko keke ;p

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting