Tuesday, May 24, 2011

KENDURI KAHWIN ADIK CHEF HARUN

Hati Mamma at Tuesday, May 24, 2011
Ahad lepas pergi kenduri Chef Harun
Selebriti jugak tapi tak seglemer Chef Wan
Pada yang perasan dia, dia selalu jugak muncul kat Wanita Hari Ini
buat demo masakan
Gam
bar di bawah adalah Chef Harun
*eh apsal aku promot dia heh???


Ini
bukan la dia kawen
Tapi adik laki2 dia
Mamma datang saja la nak menyerikan majlis
beliau
Disamping isi perut tengahari yang tak masak ;p


Ada la jugak nampak beberapa rakan artis beliau datang ke majlis tu
Mamma datang dah dekat pukul 2 ptg
Yang nampak cuma Jaafar Onn dengan Huzz yang majalah URTV ke apa
* xpernah aku layan majalah sedemikian rupa huhu
Dan rakan wartawan lain

Artis lain xperasan se
bab Mamma sekejap je
Lagipun Mamma malu kalu jumpa artis-artis ni
Kalau terle
bih takut retis pulak! ;p


Tak lupa untuk peminat
hahahahaktuih!

Salam sayang dari Mamma yang sangat bz
Update entry seminggu sekali
Dah tak macam dulu
Tiga pat entry setiap hari! hahahahahaktuih lagik!
Tengah ada sangat la kan kekeke

Tak apalah
Mamma
buat mana yang mampu saja
Pada yang datang tapi tiada kunjungan
balas
Jangan marah yerk
Memang tak ada masa sangat2 tam
bah lagi line macam sil!!!
Memang lama sangat2 dah Mamma tak rayau kat
blog korang huhu
Nanti ada kesempatan, InsyaAllah

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting