Friday, January 14, 2011

YONG TAU FOO

Hati Mamma at Friday, January 14, 2011
Semalam orang tak sakit mata mengidam nak makan Yong Tau Foo
Punya mengidam macam la orang sakit mata tak sakit mata
Pikirkan sorga di wajahmu bawah tapak kaki orang tak sakit mata kan ;p
Pastu orang sakit mata buat la ni

Ini
baru 1st time orang sakit mata buat
Nasi
b baik Jadi

Orang tak sakit mata yang 2 orang tu makan tak hengat
Sam
bil2 tu orang sakit mata dapat pujian2 dari orang tak sakit mata kekeke

Yang tak boleh blahnya
Orang sakit mata pun ti
bai ni
Tak pantang dah, siap tam
bah mee hoon lagi dalam ini Yong Tau Foo ;p

Pagi tadi orang tak sakit mata sarapan ni
Le
bih yang semalam punya kekekeke
Orang sakit mata dapat lagi pojian keh keh keh

* Harap korang tak
biol baca entry orang sakit mata hari ni. Arios!

8 Tukang Tambah:

alinac lover on January 14, 2011 at 11:07 AM said...

moga cpt smbuh ya.

look nice

lapar dah ni
hehhe

Mamma on January 14, 2011 at 11:31 AM said...

tenkiu..sabo jap lg lunch kekekeke

Lady SharpShouter on January 14, 2011 at 3:19 PM said...

sakit mato den bacanya.sakit tak sakit, sakit tak sakit.kompius! haha

Rinna on January 14, 2011 at 3:53 PM said...

hmmm..sedapnyaa yong tau fu.. :)

Mamma on January 14, 2011 at 4:26 PM said...

lady ss : sakit mato ko xpe..jgn sakit otak je lepas baca ni weh keh keh keh

rinna : ;p

jedi on January 14, 2011 at 5:17 PM said...

sronok la ek makan aje....

Mamma on January 20, 2011 at 4:19 PM said...

tgh lapo mmg sedap semuanya jedi! kekeke

So Shy Lady on January 20, 2011 at 7:34 PM said...

ahaks...dah dpt pujian tu...harap2 cpat la smbuh hihi take care

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting