Tuesday, January 11, 2011

BARU PANDAI!

Hati Mamma at Tuesday, January 11, 2011
Sekolah masuk tahun ni dah 2 tahun!
Tahun lepas jenuh duk suruh2 lukis itu ini
Semuanya, tak tahulah Mamma!

Jumaat lepas pulak
Sambil lepak2 dengan mata sakit ni
Sekali dia lukis macam kat
bawah ni

Haip haip! korang jangan gelak heh ;p

Memang la tak macam Imuda yang lukis! keke ;p
Tapi ada la rupanya
Tengok tang bunga tu, korang tengok pun dah tau itu bunga hehe
Maknanya dah
boleh masuk pertandingan melukis
*Ini cita2 mak dia kekeke

Tak tahu lah dia mana datang ilham
Tup2 dia tunjuk siap jerk
Takkan terus pandai je bujang sorang ni
Se
belum2 ni mana nak tengok dia lukis2 bagai
Ni siap kaler2 lagi

Tapi se
belum ni memang tak nafi la
Dia terer sangat kalau lukis
bulat, segitiga dan segiempat kekeke

Mamma tanya gak

Mana Kimi
belajar?

Ang Jeng Hang yang ajar, katanya

Setau Ai, Ang Jeng Hang duduk kelas K2
Dia duduk kelas K1

Jangan2 dorang ni ponteng kelas belajar melukis dalam tandas tak????

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting