Tuesday, January 11, 2011

ALAMAK!!

Hati Mamma at Tuesday, January 11, 2011
Semalam 1st appointment lepas kuar wad dengan Dr. KL Liau
Pagi2 dah keluar
Agak kelam kabut jugak lepas hantar Kimi sekolah

Sampai MMC, kena tunggu jap se
bab orang agak ramai
Kena je giliran Mamma, terus Dr. Liau cek mata dengan kanta dia
Terus dia kata, Jahitan dia ter
bukalah!
Dah tetas!!!

Huh!!! ye ke doktor???
*xkan doktor main2 lak, pastu dia kata xla..saya gurau jeeee

Awak genyeh ke???


Gosok2 ada doktor sebab mata saya gatal sangat2
* Aku tipu ;p padahal genyeh sesuka hati je kekeke
Dah gatal mana leh tahan, bukan sikit2 lak tu


Dr. Liau buang benang yang tetas tu
Macam buang semut dalam makanan je erk ;p

tq uncle google ;p

Macam gambar atas tu, macam ni la Dr. Liau jahit hari tu
Cuma Mamma punya tak kena kat mata hitam la

Pastu Dr. Liau kata kena jaga sikit
Dr. Liau sendiri pun pelik kenapa tak hilang gatal tu
Mamma rasa, aki
bat jahitan tu yang menghasilkan rasa gatal tu
Se
bab dia rasa tajam2 dan berduri lak dalam mata

Lepas tu kan, mata Mamma pulak ada tum
buh macam isi lebih
Gerun kan korang
baca
Mamma kat sini lagi la risau weh!!!
Tapu dah tanya Dr. Liau kata nanti akan hilang

Kalau tak hilang????
waaaaaaaa!!!!

6 Tukang Tambah:

Shu Shinju on January 12, 2011 at 9:59 AM said...

mama..nape wat pembedahan mata tu??
mama shu nak kena wat 27 Jan ni... shu pon risau ni...

Rinna on January 12, 2011 at 10:05 AM said...

Aduhaii..baca citer pun cam rasa laa ngilunyaa.. adess..

-aNida OtHmaN- on January 12, 2011 at 10:09 AM said...

wahhhh NGILUU aku dengaq aih....

weh,jgn tonyoh sngt mata tuh...satg anak mata itam ke belakang plak..jenuh...hihihih

dh beransur baik erh..alhamduLILLAH
take care k

So Shy Lady on January 12, 2011 at 5:43 PM said...

salam,
curi ms jenguk mama...

adoi, takutnya tgok! harap cpat smbuh take care

Lady SharpShouter on January 13, 2011 at 11:57 AM said...

byk benar masalahnye ko nih kak.seriau je aku baca.kiranya tak sempat nk biru dah tetasla jahutannya ek? kl dak musti dah biru kan? keh keh keh :P

take care!

Mamma on January 13, 2011 at 9:53 PM said...

shu : sbb ada selaput mata dan sentiasa gatal tu sbb wat oprtion ni...semoga mak shu pun selamat la...tapi xsah risau la, xsaket pun lgpn sekejap je ;p

rinna : ngilu ke??? xlaaa ;p

nida : mmg kadang tu kalau aku baring, rasa nk kebelakang je mata itam aku..rasa nak juling jerk kehkehkeh

so shy lady : jenguk2 jugak, bawakla hadiah ke kekekeke anywy tenkiu ;p

lady ss : dugaan datang,bak kata ko, cara kira menerimanya saja..aku rasa dugaan kecik je ni kehkehkeh anyway tenkiu

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting