Monday, January 31, 2011

MAMMA PULAK SEKARANG INI

Hati Mamma at Monday, January 31, 2011
Adalah sangat demam ;(

Salur hidung panas je tiap kali hembus napas
Pala lak ada pening2 lalat
Tapi gagahkan jugak kaki datang opis
Hari ni masuk sekerat hari je
Masuk belah petang

Pagi tadi ada appointment dengan Dr. Liau yang operate mata hari tu
Tambah ubat lagi

Aku ada cakap kat doktor
Aku makan kerang sebab tetiba mengidam lak nak makan
Padahal aku tak suka pun kerang tu
Time2 pantang la menda tak suka rasa nak makan
Saja cari penyakit kan tekak aku ni

Aku makan la dalam 20-25 biji kerang tu
Alah bukan banyak pun, kerang kan kecit2 je
Kasi lepas rasa tekak aje pun
Sekali esoknya kuar macam isi lebih pulak kat dalam mata aku ni
Nasib baik hilang lepas 3-4 hari makan ubat
Tapi syukur gak sebab tak gatal dan cepat hilang isi lebih tu
Tobat tanak makan dah

Okey2 bebalik aku yang demam ni
Rasanya jangkit dengan bujang teruna kot
Dia kan demam dan batuk siap muntah kahak
Tambah lagi selsema sekarang ini

Aku lak duk cium dia je hari2
Tu yang jangkit tu
Tekak lak dah rasa sakit2 pedih2 dah ni
Nape la rajin sangat aku datang kerja heh???
Padahal Dr. Liau nak kasi MC tadi aku lak tanak
Sengal ada je duk mengekor aku ni

Tapi apa guna MC
Kalu kontrak duk macam ni gaya kan
Adehhhh

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting