Saturday, January 1, 2011

NEW YEAR DENGAN MATA BARU ")

Hati Mamma at Saturday, January 01, 2011
Hah! tajuk menjeleskan korang je keh keh keh
Korang azam tahun baru berbakul-bakul kan
Mamma tak payah azam dah tahun ni
Cukup sepasang mata
baru je hua hua hua

Macam tahun se
belum2 ni
Memang sama je
banyak azam tahun baru Mamma dengan korang
Tapi haram nak capainya keh keh keh
Tapi korang kompomnya azam tahun lepas mesti capai target kan
Tak macam Mamma

Okey berbalik pada mata
Takpelah tak biru pun khennn
*pujuk hati sendiri ni ;p
Cukup dengan mata yang seksi laguni je muahahahaha
Jadi tahun ni tak payahlah azam berazam bagai
Tahun baru Ai dengan mata baru nyah!!!
keh keh keh lagi nak senyum riak huhahuha

Harap dah
baik semua jadi la se seksi ni khennn ;p
berangan lagik ko minah!

Doktor baru datang buka balutan yang semalam punya
Semua cantik progressnya huhu
Esok
boleh balik yahuuu!!

Ops lupa lak nak cakap
Petang semalam Dr. K C Lim datang check resdung Mamma
Alah Dr. Lim ni pakar ENT
Lepas check, dia kata
bukan masalah resdung
Pulakkk!!!!

Tapi katanya Mamma alahan teruk dengan ha
buk dan aircond
Se
bab tu dia boleh jadi gatal bahagian mata, tekak, telinga dan hidung jugak
Fuhhh lega tapi lepas ni kena
bergantung dengan ubat kalau gatal tu datang
Hmmm ni yang tak suka ni!
Ke
bergantungan hidup dengan kena makan ubat saja
no no no

Okey
belum terlambat lagi rasanya
Mamma nak ucapkan


Happy New Year 2011!!!!

Pada semua rakan
blogger
Y
ang sentiasa mendoakan kesejahteraan Mamma
Sepanjang
duduk hospital ni
Terima kasihhhhh terima kasihhhhh terima kasihhhhhhhhhh
Semoga kalian juga berada di dalam kesejahteraan dan keredhaanNya

6 Tukang Tambah:

NichKhun on January 1, 2011 at 12:49 PM said...

mama.. dorang tarah mata tu saket tak?
saya seyes takot lau bnda2 yg melibatkan mata.. sebab saya ase mata tu cam bebola lembut yg kena jaga betol2.. mama.. smoga cepat sembuh k..
take care..

Mamma on January 1, 2011 at 5:03 PM said...

masa tarah sumpah tak saket!!! bius kan ;p..ko jaga la mata ko elok2 tau jgn smpai kena tarah, mmg mata adalah deria yg senstif kalau diikutkan hehehe

qaseh on January 1, 2011 at 9:16 PM said...

get well soon mamma

K-Baby on January 2, 2011 at 9:12 AM said...

Salam dear Mommy,
I'm honored to invite you to join our giveaway in conjunction with the launch of our online baby shop. You could stand a chance to win a cute slogan tee for your beloved lil one. Do drop by our blog. Many thanks ya.
mykedaibaby.blogspot.com

-aNida OtHmaN- on January 3, 2011 at 10:16 AM said...

ALHAMDUlILLAH, BERJAYA SUDAH operate mata ang weh.......
shukur sngt...

BTW selamat tahun baru cayang ila...aku doakan tahun nie, lagik besh dr tahun lepas keyh...muaahhh

rindu sama ang weh...
aku dh mcm nak PENCEN BERBLOGING....

Mamma on January 3, 2011 at 9:13 PM said...

qaseh : oo terima kasih fren mendoakan mamma ;p

nida : alhamdulillah nida, berkat doa korang gak ni,,skang ni nak pantang makan je la smpai tul2 baik ;)

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting