Tuesday, January 25, 2011

AKIBAT KECEDERAAN JIWA DARI KL - II

Hati Mamma at Tuesday, January 25, 2011
Alkisah....

Jumahat yang lepas
Sampai rumah lepas balik kerja dah 6.30 petang
Letak
beg terus angkat air semayang nak solat
Tak duduk nih!
*intro pun dah panas erk ;p
*korang jgn nak tanya apa kene ngan KL khen, aku g KL senin lepas

Okey sam
bung balik ler
Dalam dah angkat tak
bir tu, takbir tau takbir tak muehehehe
*macam la aku sorang semayang khennnn, idok ler, maknanya proses semayang tu dh
bermula le
Sekali Kimi capai botol air yang ada air sirap petang semalam

Pastu tanya aku masa nak tak
bir tadi tu

Mamma Mamma air ni
boleh minum tak?

Kalau aku teruskan semayang maknanya Kimi akan minum air sirap petang semalam tu khen
Nak tanak kena la jawa
b dengan hati yang terbako

Isk tak
boleh dah basi
Pergi taruk dalam sinki, nanti lepas semayang Mamma kasi yang lain

Lepas tu aku pandang la dia nak angkat kaki nak hantar
botol tu ke dapur
Dalam pada tu tangan duk pusing bukak tutup botol tu
Sekali air tu tumpah noksss!!!!
Terus aku jerit

Weh Kimi, jagan
buka nanti tumpah
Lepas cakap je tumpah

Kecepek air tu tumpah kat lantai
Aku nak pergi kat dia
Agaknya Kimi dah memang kenal sangat perangai
busuk mak dia ni
Se
belum dia kena lagi parah dia terus lari ke sinki nak lempar botol air tu cepat2 dalam sinki

Yang
paling tak tahan tu
Sambil lari sambil air tu kecepek, kecepek duk tumpah sepanjang laluan ke dapor
Sila percaya rumah aku dah penuh dengan air sirap yang petang semalam!!!!!!!
Yang aku pulak duk kejar dia dari
belakang

Aku dapat je Kimi
Kat ceruk dapur tu jugak kena
bambu
Yang paling meruntung jiwa aku ni
Aku pukul dia sampai dia TERKENCING lagik weh!!!!!
Dah datang lagi satu
bahana
Air sirap tak lap lagi nih!
Tam
bah lagi nak basuh najis si bujang teruna pulak

Nak tanak
Aku
buka balik telekung semayang aku tu
Aku
basuh dulu KENCING Kimi ni
Kalau aku tak basuh pastu pergi semayang dulu
Pastu Kimi pulak berlari kuar masuk rumah
Bukan takat rumah penuh air sirap petang semalam
Tapi rumah penuh air kencing Kimi pulak!!!!

Aku pukul dia sampai tersedu-sedu
Air mata menagih simpati jangan cakap
Sakit sungguh hati aku masa tu
Dengan penat
balik kerja tak hilang konon2 kan

Pikir
balik aku menyesal tak sudah ko
Terus terang cakap la
Aku tak semayang asar petang tu
Asar aku dah terlajak ke Maghrib huhu

Dah 6.30 petang pastu nak
basuh kencing Kimi
Nak
basuh Kimi lagi
Nak
basuh sirap yang tumpah lagi
Warghhhhh

Sam
bil basuh sambil aku meraung beb!
Memang aku menangis
betul la masa basuh lantai ni
Dah rasa dalam citer anak tiri kena wat keje
berat lak

Yang Kimi lak tak sudah2 menangis khen
Aku tau sakit weh
Aku libas dia tak ingat punya lah
Kalu tak, takkan la sampai dia terkencing

3 Tukang Tambah:

Lady SharpShouter on January 25, 2011 at 4:05 PM said...

ko nih kak, aku rasa kena bercuti la weh.pergi le menikmati keindahan alam.aku tak sure aku baca ko taip entry ni dlm keadaan mcm mana.mcm org stress punya entry pun ade.jom cuti kat perak jom.huhu.

-aNida OtHmaN- on January 25, 2011 at 4:13 PM said...

tudiaaa sian anak bujang teruna tuh...mama suda kena sampoK ngan jin noti...huhuhuhuhuhuh

weh sian dia....adoIyaiii garang nie..segarang aku...sofia pn kekadng kena gak PIAT telinga ngan aku nyaris tak putuih...hahahahahhh
mak zaman laa sume brutaL..hahahah

Mamma on January 26, 2011 at 10:11 AM said...

lady ss : muehehehehe xpe ko tunggu sku datang heh....

nida : mmg sian sgt2 nida..tp aku sndiri pn sian kat diri aku ni sbb x rasional dgn anak kan...lepas buat rasa bongok gila

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting