Monday, March 28, 2011

MAMMATAK SANGGUP

Hati Mamma at Monday, March 28, 2011
Mana taknya
Lepas hantar Kimi rumah Cik Ilah rabu lepas (last day)
Khamis dan jumaat Mamma terpaksa bawa Kimi ke PID

Apa segala bawak la kan
Siap beli mee goreng, download game
Jugak tak lupa download video upin&ipin, chugginton, pocoyo dll
Sampai Mamma melarat download cerita Hantu Kak Limah Go Back Home huhu
Semuanya makan saman sekejap2 saja
Sampai Mamma siap pegang ruler panjang untuk menjinakkan bujang teruna!
*sampai patah 2 ruler tu kena hempuk kat meja!
Suara Mamma jangan cakap
Dah macam tarzan dalam opis sendiri

Kebetulan tandas Mamma pintunya dalam PID
Tambah lagi air slow
Kejap2 bujang teruna nak kencing
Letih mak!!!!
*siyes tambah nak menangis tau

2 hari rasa macam 2 minggu dah
Cubaan kalini sungguh menambah tekanan dalam jiwa

Zell!!! aku tak sanggup dah rasanya

2 Tukang Tambah:

I want to lose weight on March 28, 2011 at 10:05 PM said...

PID aku senang sket kot.. sbb kalep takkan pergi bahagian belakang yg ada kelas tu..

tapi satu je.. pantang pintu terbukak, nnt dia akan main kat luar.. aku takut kena langgar motor @ kereta masuk kaw. pej. pos je..

kalep pun camtu gk wei..

semua main kejap2 je.. pastu dia bosan wat benda lain pulak..

hari tu dia jumpa gam.. habis meja.. dinding.. pintu.. dilekatnya kertas..

kalau jumpa gunting lagi naya.. pokok bunga pej pos abih diguntingnya..

dinding PID.. dah cam dinding hape kena conteng dengan marker pen..

ada aku pedulik!! nak tgu 3 bulan je

Mamma on March 29, 2011 at 8:48 AM said...

semua ko ckp tu semua kimi buat tau..

pasl gam tu..PID aku ni jual gam lagi huhu...

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting