Monday, March 21, 2011

SPEECHLESS

Hati Mamma at Monday, March 21, 2011
Terus terang ni
Jumaat lepas aku tak pergi kerja
Duit minyak tak putus langsung!
Laki memang la ada
Tapi segan gak nak mintak
Sebab hutang piutang mak yang lain2 tu dah tok laki tolong cover ;(
oooo aku sedih dengan diri sendiri
Serta rakan seperjuangan

Check akaun meben macam biasa la
Sehari 40 kali log in pastu log out

Tetiba angka RM10.35 bertukar jadi RM110.35
Takkan gaji Ai untuk 2bulan sebanyak itu aje
Kawan2 lain ada yang berdendang dah gaji petang jumaat tu
Ai punya??? Takkan gaji Ai 5sen sehari????

Sekali dapat mesej..

I hv put some money into ur
mybank..hrp dpt krgkn beban

mu...xbyk pun..xyah la byr neh...u

make me cry la...

Teka dari sapa???
Dari adik kecit Mamma la warghhhh

SPEECHLESS ;(


* Tujuan entry ini hanyalah untuk melegkan rasa...
Namun untuk adik, aku menghargainya..

2 Tukang Tambah:

-oP_ida- on March 21, 2011 at 3:36 PM said...

adik yang cjop prihatin..
bertuah ang weh

Mamma on March 21, 2011 at 4:55 PM said...

alhamdulillah...mudahan tak terputus rahmat buat aku dan semua org disekeliling aku...ko baca2 la nida..harap2 gaji aku xtunggak lama sgt..mei nanti nak party ngan ko ni wahahaha

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting