Wednesday, March 30, 2011

KIMI SUDAH DAFTAR SEKOLAH

Hati Mamma at Wednesday, March 30, 2011
2 hari lepas Mamma daftarkan Kimi untuk masuk ke sekolah rendah (28 Mac 2011)
Sekolah Kebangsaan Lereh aje ni ha
Dekat bebenor la dengan PID

Sekejap aje daftarnya, 10 minit tak sampai
Tapi asek tertangguh2 je ;p
Tu yang jadi lambat jugak

Masa daftar, bawah sijil beranak yang original aje
Sebab kerani sekolah akan cop kat belakang sijil beranak tu
Menandakan kita dah daftar kat sekolah tu

Mamma ada tanya kalau darjah satu ni nak pergi sekolah lain
Kerani tu kata, kena datang cancelkan dulu cop yang dahulu
Lor pulak, ingat pergi je daftar sekolah lain terus hahahha
Mana tau kan, tetiba nak antar anak sekolah oversea pulak hahahahahampeh!!

Tapi kimi dikira lewat jugak daftar sekolah tu
Ikutkan anak jiran, anak dia umur 3 tahun dah daftar untuk darjah satu
Pampers pun duk pakai lagi

Teringat zaman Mamma kecit2 dulu
Rasanya tahun depan nak sekolah darjah satu
Tahun ni baru daftar kan?? eh, ke daftar taun yang sama jugak???
Ntah memang lupa la, tapi tak seawal sekarang ekk

Pelik la sekarang kenapa kena daftar awal
Sekolah tak cukup ke apa??

2 Tukang Tambah:

Lady SharpShouter on March 30, 2011 at 2:14 PM said...

oh, kena daftar awal ke, baru aku tau.aku igtkan esok nak sekolah, arini daftarla.hahah

Mamma on March 30, 2011 at 3:22 PM said...

biasanya org bujang xamik tau hal2 mcm ni..aku ada anak ni pun baru tau..nikan pulak ko kan??/ hehe

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting