Monday, March 7, 2011

3 HELEM DARI BANDUNG

Hati Mamma at Monday, March 07, 2011
Masa memula dengar perkataan helem tu macam
Helem?????????
Hahahahaha tapi itu lah helmet dalam bahasa hendon :P
Jenuh Mamma explain siap buat cara pakai helmet lagi kekeke

Memang pasang niat nak beli helem ni kalau ke hendon
Tapi ramai yang cakap nanti kastam rampas, erk ye ke???
Sumber2 ni agak boleh dipercayai sebab sumber2 ni selalu ke hendon
Maklumat di dapati dari forum cari.com.my

Tapi dah sampai sana, banyak sangat helem2 yang lawa2
Mamma dengan Papa terugugat jugak
Terus beli je la
Mamma cakap kat Papa, kalau kena rampas kita pejam mata je la
Lagipun harganya tak semahal mana
Dalam IDR140k saja atau lebih kurang RM40
Helem dorang semuanya air-brush

Tapi alhamdulillah semua selamat sampai tanpa ada rampasan barang kekeke
Helem2 ni kami masukkan dalam kargo

Helem benten tu pastinya anak bujang teruna kamiorang kan
Yang putih tu Mamma punya
Siap ada love-love pink
Itu Edisi Hari Valentine sebab masa kami kat hendon
Kan ke dekat nak sambut hari valentine

Yang hitam legam tu adik kecit Mamma punya
Mula tu kami beli 2 biji aje
Sekali dia makan hati tengok, nak beli jugak

Tu dia beli lain kedai dari kami
Masa odw nak balik Jakarta singgah kedai helem ni
Tapi tak banyak pilihan
Yang hitam corak rama-rama je dia dapat
Takpelah katanya, janji dapat satu hehehe

Lepas la buat round2 malam minggu kami anak banak kan
Tengok2 panorama kota Melaka yang cantek-permai ;p
*eh tujuan aku promot Melaka????

9 Tukang Tambah:

Lady SharpShouter on March 7, 2011 at 11:02 AM said...

gila remaja helem ko kak. mmg sahih muda bergetah.skali turun moto pakai helmet tuh ade org mengorat.huahuahua

Mamma on March 7, 2011 at 11:47 AM said...

hahaha tadi PANG sangat..skang gila ngaku aku begetah lagi kekeke...baru ko tau ek muahahaha

Rinna on March 7, 2011 at 12:05 PM said...

Kat sana panggil helem ekk..lain macam plak bunyi nye.. cantik2 ekk helmet kat sana.. wahh sopping sakan yer kat sana.. bestnyaa..akak tah bila nak sampai ke sana.. :)

Mamma on March 7, 2011 at 12:29 PM said...

akak jgn riso..ada rezki akak mesti akak pergi..shopping bandung best kak..saya rekemen kat akak nih hehehe..

alinac lover on March 8, 2011 at 11:17 AM said...

lorr kiut nyer helem sana ek~ cool jerk

daisy on March 8, 2011 at 11:32 AM said...

comelnya...
jom rempit ~

Mamma on March 8, 2011 at 11:42 AM said...

yong : sana semua cantik2 lg..yg ni cantik dimata sndirik je

daisy : mamma on je kekeke

jedi on March 8, 2011 at 8:37 PM said...

wah...murah nya...

Mamma on March 9, 2011 at 4:00 PM said...

murah gilo2 la nak banding di mesia kan sampai cecah ratus2..;p

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting