Thursday, March 10, 2011

PEGAWAINYA LAGI LESU!!!

Hati Mamma at Thursday, March 10, 2011
Ini keratan akhbar harini
Yang sangat kecoh semalam
Yang kami diserbu oleh wartawan utusan!



KLIK CERITA PENUH

Ini kerana orang kampung setempat sudah buat aduan ke media
Sangat bagus la korang kampung
Selama 8 tahun duk kena tengking dan marah dengan korang kampung
Pasal PC rosak yang kata nak merapatkan jurang digital ni kan
Tapi tak dipeduli oleh sesapa pun!

Pastu Mamma dan seangkatan PID yang lain
Masih lagi pening dengan kontrak dan tekanan dari pihak yang mempunyai 'telo'
Lagi tekanan dengan gaji 2 bulan tak dibayar2 *deyyy..mana gaji aku daaa!!!

PEGAWAI-PEGAWAI PID LAGI LESU LA!!!!!

4 Tukang Tambah:

So Shy Lady on March 11, 2011 at 8:59 AM said...

ciannye...mcm2 ujian
klau akak pon tension gila..

sabar je lah ye..dpt pahala tuu...

senyum skettt ;D

-oP_ida- on March 11, 2011 at 9:41 AM said...

wah..wah masuk surat habaq tuh...
ehehehehhe

awat pemalaIh sangat depa tuh.....hahahaah

Lady SharpShouter on March 11, 2011 at 2:59 PM said...

woi akak, glamer hang skrg.wwah wah wah.hahaha

Mamma on March 14, 2011 at 11:19 AM said...

so sy lady : senyum dah tapi tetap nampak kelat huahuahua

opida : aku dah no komen ni kekeke

lady ss : glemer dgn cite busuk wat ape?? huhuhu

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting