Thursday, July 7, 2011

TRANSFORMERS III - DARK OF THE MOON

Hati Mamma at Thursday, July 07, 2011
Semalam balik kerja awal sejam
Sebab nak persgi usha kereta yang jimat minyak kat Jasin
Tapi tatau lagi nak amik ke tidak

Lepas balik dari Jasin
Terus singgah Melaka Mall
Memenuhi tuntutan perjanjian yang telah ditandatangani dengan anak bujang
Menonton Transformer III
Thanks Papa for the tickets :))


Tiket pukul 8.00 malam
Cerita yang pada mulanya sangat bosan sampai Mamma ke tahap tak paham jalan cerita dah
Macam biasa, bujang teruna pun terjebak sama tak paham sehingga beliau pun hilang punca
Duk merayau dari satu kerusi ke kerusi yang lain
Sambil menjerit-jerit macam orang jual aiskrim pulak Mamma tengok ;p

Pertengahan sudah best sebab autobots dah banyak main peranan
Masa ni bujang teruna dah duduk diam
Mamma pulak sangat asyik tengok heroin dia yang superb seksi bibirnya
Mamma yang bukan jantan ni pun tergoda kehkehkeh
Badan dia pun menggiurkan sungguh hahaha

Rosie Hungtington Whiteley nama heroin dia
Korang search la sendiri kalau nak kenal
Tapi serius cakap memang lawooo

Satu hari tak makan kami anak banak
Cuma makan pop corn dalam cinema ajerk
Habis citer samapi 10.30 malam
Terus balik tido
Sangat leteyyyy

2 Tukang Tambah:

Lady SharpShouter on July 17, 2011 at 4:58 PM said...

Aku tak suka cite ni.sbb pompuan tu. sbb dulu aku yg berlakon.hahahahah

Mamma on July 18, 2011 at 10:56 AM said...

ko dengki tuh sbb aku kata dia lawa muahaha

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting