Thursday, July 21, 2011

APA MAMMA NAK KATA NIE

Hati Mamma at Thursday, July 21, 2011
Dah 2 bulan jugak la Mamma kerja bawak Kimi datang opis ni
Huru hara jugak tapi tu lah kan
Hadap je lah!

Dalam lepak opis selama 2 bulan ni macam2 la
Malas je nak taip banyak-banyak
Tapi hari ni dia main cop-cop atas meja Mamma
Macam kat bawah ni


Sekali dia pergi cop muka dia daaa...


Nak marah pun tak jadi nak marah
Nak suka pun ada tapi kena tahan
Last sekali eksperesi muka separuh marah, separuh seringai
Cane tuh???

adehhhhh lantak la kan..
Malas sungguh dah nak layan

3 Tukang Tambah:

-oP_ida- on July 21, 2011 at 4:40 PM said...

HAHAHAHAHAHAHAHHA

terbiak KImi....anda sangat kreatippp
jenuh laa mama hang tonyoh ngan minyak gas...hahahahaa

Lady SharpShouter on July 21, 2011 at 6:27 PM said...

hahaha, comel anak hang.perangai mak sungguh!

Mamma on July 26, 2011 at 9:39 AM said...

nida : xguna minyak gas pun nida..guna air ilang pulak dakwat dia..nasib baik kimi la..kalau xilang ,memang kena tonyoh2 la masa aku lap pipi dia tu kekeke

lady ss: sabor je lah!

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting