Thursday, July 21, 2011

APAM POLKADOT JADI POLKAPENYET ;)

Hati Mamma at Thursday, July 21, 2011
Saja la buat apam ni selasa lepas sebab jumaat malam mak mentua nak buat kenduri arwah
Memandangkan Mamma akan fly ke Vietnam dan tidak
bersama dalam kenduri tersebut
Makan tercipta la idea nak
buat apam bagi menutup rasa bersalah! ;p

Muaahahahahahhaha Mamma nak gelak dulu ;p
Geli rasa hati tengok apam mak ni hah
Nak polkadot la sangat
Last jadi PolkaPenyet!

Ni masa nak kukus


Dah siap kukus Jadi macam bawah ni
Bukan masalah dari hijau dah masak jadi
biru ;p
Yang hijau ni kukusan pertama
Apam yang
bawah ni kukusan kedua

Yang jadi masalahnya
Jadi penyet2!
Dot-dot yang cantik semua meleret jadi panjang2


Mula tu tatau kenapa jadi camni kan
Esoknya tanya jiran
Dia kata kena taruk dalam acuan lompang yang kecit2
Nape la tak terpikir pulak haisshhhh

Walaupun dah jadi polkapenyet
Tapi rasa sangat meletopszz tau
Bujang suka giloss
Siap diberi puji-pujian lagi
Ai sungguh terharu walaupun apam Mamma sungguh tak semengah!

Siap bawah apam penyet ni sebekas besar pergi sekolah
Semua kawan-kawan kata sendap
Lapor
bujang teruna la ;D kekeke

Sepulangnya dari sekolah tetiba bujang pulak sakit perut
Sekali melepas t*ik kaler hijau!!!!
Kimi kata

Nie makan kuih Mamma la ni!!

Hahahahahahaha

6 Tukang Tambah:

Lady SharpShouter on July 21, 2011 at 9:46 AM said...

hahahahahhahaha, part penutup mmg takleh blah.hahahaha. aku boleh bayangkan kwn2 bujang teruna semua melepas kat rumah dok ckp benda yg sama kat mak diorang.hahahaha

Mamma on July 21, 2011 at 10:01 AM said...

chooyyyy sungguh...
Tapi aku pun tengok memang hijau!! hahaha

I want to lose weight on July 21, 2011 at 12:29 PM said...

BETUI.. kena letak dalam bekas kuih lompang tu baru cantik

Mamma on July 21, 2011 at 4:04 PM said...

malam tadi aku dh buat dh..mmg taruk lam bekas lompang..cantik mmg la..tapi lain gak jdnya hehe..nnt aku review hehe

-oP_ida- on July 21, 2011 at 4:41 PM said...

HAHAHAHAHAHA...xpa USAHA LAGI...
usaha tangga kejayaan....

takmo putuih asa keh

Mamma on July 26, 2011 at 9:38 AM said...

malas terus aku nk buat apam ni lg huhuhu

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting