Tuesday, April 5, 2011

KIMI DENGAN CIK JAI

Hati Mamma at Tuesday, April 05, 2011
Semalam Kimi duduk dengan Cik Jai kan a.k.a teman segosip jugak haks
Semua berjalan lancar
Thumb up!


Lepas balik Mamma tanya dia

Camne duduk rumah Cik Jai
Okey je Mamma

Cik Jai garang tak
Tak la Mamma

Cik Jai ada marah Kimi tak
Tak ada pon
*hahahaha padahal Cik Jai dah citer yang ko kena marah. pandai dia cover line ko Jai!!! ;p

Tak pe la. Mamma lega seribu kali
Kalau ko marah demi nak mendidik kenakalan dia, aku tak marah Jai ehhehe ;p
Mamma terima yang anak Mamma agak nakal
Selagi ko tau cara nak handle dia, tegurlah selagi boleh ;))

Harap hari mendatang pun tak ada masalah yang timbul lagi
Letih mak nak mencari babysitter baru huhuhu

3 Tukang Tambah:

-oP_ida- on April 5, 2011 at 10:37 AM said...

alhamduLillah...kimi dh serasi tuh ngan cik jai..

kena marah tuh adatlaakan kalO dah nakaL..ehehehhe

tp kimi kan gOOd bOys....mana leh nakal-nakal kan..=)

Lady SharpShouter on April 5, 2011 at 2:58 PM said...

keh keh keh, kimi suka kot dok dgn cik jai.kl dak mesti tak cover punya cik jai marah dia.huhu

Mamma on April 5, 2011 at 3:57 PM said...

nida : syukur la kan..marah tu pada aku biasa la..

lady ss : baik punya kaber!! haha

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting