Thursday, April 28, 2011

BUJANG KENA CAMPAK

Hati Mamma at Thursday, April 28, 2011
Dalam kalut2 ayah Papa meninggal hari tu
Letih buat tahlil 3malam hari tu pun baru kurang sikit aje
Ni pulak bujang Mamma sorang ni kena demam campak


Mulanya perasan masa nak mandi maghrib semalam
Ada biji2 air keluar 5-6 biji
Hari ni lagi banyak sampai nak penuh satu badan

Dalam rambut kat kepala semua ada
Petang tadi call Mocik Rehan cemana nak handle budak campak ni ;p
Dia kan berpengetahuan luas dalam campak2 ni sebab anak dia kena 20rang sekaligus haritu ;p
Rupanya jangan makan yang gatal2 macam udang sotong bagai kan
Cuma boleh kasi bubur, kasi ikan merah, selar kuning dengan ikan tenggiri

Setakat ni tak merengek lagi la
Mungkin sebab biji2 air tu tak pecah lagi
Mamma ada gak sapu calamine lotion tu
Malam tadi dah pergi klinik dapatkan ubat sket

Keadaan Mamma pulak macam harem
Perut kembung aje 3-4 hari ni
Semalam sakit belakang membawak sampai harini
Rasa badan letih sangat2
Sebab kurang makan rasanya sejak Abah meninggal hari tu

Letih sangat2
Cuma sekarang ni kena bertabah aje la
Dengan apa saja dugaan :|

2 Tukang Tambah:

Lady SharpShouter on April 28, 2011 at 10:40 PM said...

sabar sabarlah akak ye. dugaan Tuhan semua tu. moga kimi cepat sembuh dan semoga ko juga sehat sehat ceria merapu meraban kembali :)

Mamma on May 1, 2011 at 8:13 PM said...

mana pernah aku merapu melainkan yang sopan2 saje ;p

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting