Sunday, April 24, 2011

ABAH PULANG KE RAHMATULLAH

Hati Mamma at Sunday, April 24, 2011
19-22 April 2011 balik Terengganu
Kimi ponteng sekolah ajelah
Malas nak pikir dah pasal kerja dan babysitter

Mamma balik berdua dengan Kimi je
Masa kat Terengganu hari Khamis (21 april)
Papa cakap abah (FIL) demam, dah 3 hari tak boleh bangun
Mamma suruh pergi hospital tapi Papa cakap abah tanak

Lepak sana sampai Melaka pagi sabtu (23 april)
Sampai Melaka Sentral dalam 4.30 pagi, Papa jemput Mamma dengan Kimi terus ke hospital
Rupanya abah dah masuk hospital Jumaat malam (22 april)
Dalam kereta Papa tak cakap banyak, cuma rushing back to hospital saja

Kami sampai sana semula, abah dah meninggal
Terkedu Mamma tak tau nak kata apa

Perginya seorang insan menyahut seruan ilahi
Mamma tak sempat memohon kemaafan kali yang terakhir

Semoga arwah abah ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman
Dan semoga segala kesalahan abah diampunkanNya

*Maafkan segala kesilapan saya terhadap abah selama ni ye abah :|

7 Tukang Tambah:

Iman's Umi on April 24, 2011 at 8:23 PM said...

Salam Mamma,
Takziah ats pemergian FIL Mamma, smg rohnya ditmptkn di tmpt org2 yg beriman. 12 April aritu kwn hubby dijemput kembali ke rahmatullah jg...rs cam x percaya.

♥xaturen♥ on April 24, 2011 at 10:37 PM said...

Semoga Mamma banyak bersabar!

Lady SharpShouter on April 25, 2011 at 12:24 AM said...

Takziah kak...

Mamma on April 25, 2011 at 12:56 AM said...

iman's umi : ajal tak mengenal usia..dalam sihat pun kita dijemput..apatah lag i sakit..salam takziah untk kawan hubby jugak...**eh lama xnampak mu, gi mana?

xaturen & lady ss: thanx dik

Iman's Umi on April 25, 2011 at 1:06 AM said...

Xde g mana, ada je...cma x nyempat nk naip, ada je program, x pn org dtg umah la...pc rosak dikerjakan Iman la...tu la psl.

Mamma on April 26, 2011 at 9:09 AM said...

mcm2 hal la

apak cikidong on April 27, 2011 at 9:26 AM said...

salam takziah..

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting