Thursday, April 7, 2011

BUJANG TERUNA MAK DAH MAKIN BESAU!

Hati Mamma at Thursday, April 07, 2011
Mak teruja noks!
Anak mak dah makin besau
*walaupun korang kata, ko tuh makin tua nak teuja apa?? hahha

Semalam lagi satu aktiviti melambangkang kegagahan kedewasaan beliau ;))
Papa ajar naik beskal tanpa roda kecit tu
Masa nak starting bawak x reti jadi Papa kena pegang
Masa dah tengah bawak, bujang teruna kayuh punya lah laju
Sampai Papa terpaksa tahan lidah dari terjelir jatuh ke dagu punya la penat
Sebab papa sama berlari kejar Kimi kayuh beskal dia takut jatuh

Keghairahan betul Kimi dapat bawak beskal laju
Punya la seronok
Nanti dah pandai, maunya dia koner baring nanti

Itu sambil lap2 bontot sebab dah jatuh tergolek
Nak masuk rumah dah huhuhu
Tapi esok siap suruh Mamma janji
Nak berlatih lagi
muahahahaha berlatih tu, tak tahan mak ;))

3 Tukang Tambah:

-oP_ida- on April 7, 2011 at 12:32 PM said...

so dah besaq....pa g..cecepat tambah satuu lagik..ehehehe

Lady SharpShouter on April 7, 2011 at 3:29 PM said...

apsal bila aktiviti kimi yg penat je abang yg kena, pastu ko pegang kamera je? aku ase kan, cuba tuko pulak, kasi abg pegang kamera, ko yg pegang kimi.aku nak gak tgk muka mak yg teruja.keh keh keh

Mamma on April 12, 2011 at 11:07 AM said...

nida : tgh usaha ni haha

lady ss : lagi aku makin kecit, ko lak makin sush hahaha

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting