Friday, April 1, 2011

HURU-HARA KIMI DI PID

Hati Mamma at Friday, April 01, 2011
Walaupun dah jumpa babysitter baru
Tapi start Isnin depan jaganya
Sementara nak ha
bis2kan sisa Mac ni
Mamma terpaksa jugak
bawak Kimi ke opis ni


Walaupun rasa sebal je masa nak bawak dia datang opis
Tapi terpaksa jugak la
bawak memandangkan CIK Mamma bercuti
Makanya
bawak la jugak hari selasa dan rabu lepas

Kimi memang suka je kalau datang opis Mamma
Dia suka semua acara-acara yang dia sendiri buat
Walaupun mendapat tentangan keras dari Mamma
Dia
buat tak reti aje
Dah macam Mamma suruh pulak!


Itu antara aktiviti paling berfaedah yang pada pandangan Kimi saja
Yang pada Mamma paling menyesakkan jiwa!
Sebab segala pergerakkan dia mengganggu dan menarik perhatian user lain ;(

Gambar yang panjat-panjat kerusi, meja sampai ke dinding
Sudah melekat dah macam ala-ala spiderman dah

Itu semua tak amik, camne nak amik
Sebab Mamma dah pergi kat dia sambil cubit Kimi slow-slow suruh turun
* bab slow-slow tu korang jangan percaya sangat ;p

Semalam dan hari ni
Mamma kerja sekerat hari

Lambatnya senin ;))

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting