Wednesday, December 2, 2009

RAJIN KAN MAENN...

Hati Mamma at Wednesday, December 02, 2009
Hurmm..pagi ni laks terasa rajin nak jogging. Lepas semayang x lena tido, apalagi Mamma bangun dan teruskan hasrat murni Mamma. Tinggal kan Kimi sorang-sorang tido lam umah, alah lagipun Mamma kat belakagng umah je..Mamma jogging kat area jalan dapur belakang je.....kekeke...bukan apa, malu kat jiran-jiran. Mamma ni tak la gemuks mana, cuma ke ada la terasa benjol-benjol sikit kat bahagian bawah ketiak hingga ke pinggan. beserta ngan paha, kalu pakai seluar dah terasa ketat. Perut yang hazab tu, sudah nampak kesan 3 baris benjolan secara bertingkat...tu yang Mamma tak sanggup nak hadapi. Dah mula nak naek sket, so masa mula-mula ni la elok Mamma amik langkah berjaga-jaga nak memaitainkan berat badan kepada kilo yang lama.. lagipun memang lama gila Mamma tak bersenam ni..So pagi tadi la bermulanya kerajinan Mamma..

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting