Wednesday, December 9, 2009

YE YE YE BALIK KAMMPPOONN

Hati Mamma at Wednesday, December 09, 2009
Eiii sukanya Mamma hari ni, mau taknya malam ni Mamma nak naek bas balik kampung ...dan yang paling best tuh, naek bas ngan budak Kimi tuh. Dia memang suka naek bas, pantang tengok bas mesti nak naek..tak kira la bas apa yang lalu depan mata tapi yang kelakonya kalu nampak bas sekolah yang kontot sket, dia akan kata MAMMA!! GENG BASH SYEKOLAH...HAHAHAHAHA sakit perut Mamma...tunggu rehat la...nak g beli tiket lalalala....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Puas Mamma berusaha masa luch tadik..
Nak carik tiket dan ini ler hasilnyer...

hip hip hooorreyyyy...

malam ni naek bas malik kampuunnn...

.

.

.

sebagai anak yang mithali..Kimi bersalaman dengan Papa

perjalanan bermula

kelakuan Kimi dalam bas..

takdela pelik pon, tapi bingit duk dengar dia menceceh tanya itu ini..

siap nyanyi lagu BALIK KAMPUNG lagikh tuh (versi s=sy)..

tak tahan aku gelak..suka sangat la tu naik bas..


jeng jeng dah sampai..
tunggu Wan dengan Ucu datang jemput..

awal gila sampai tu..
bayangkan kul 8.00mlm bertolak 2.30pagi dh smpai..(lepas congak dlm 61/2 jam jerk..gilos laju)
biasa aku smpai bangsat2 awal pun lam 3.30pagi dgn naik bas yang sama (kira ni pecah rekod ah)
tapi yang penting,
kitorang bersyukur sebab dh selamat sampeii..

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting