Friday, December 18, 2009

KIMI NAK SEKOLAH KER?

Hati Mamma at Friday, December 18, 2009
Sebenarnya kan..Mamma dengan Papa memang dah lama tanya soalan tu kat Kimi..Jawapanya : Ye..Kimi nak skollah!!..(huh garangnyeh,,)Sempena gaji semalam, Mamma pegi la ke toko besar Jusco untuk melabur duit kat saneh..(dapat point hokey :p..masuk lam JCard!) Beli persiapan sekolah Kimi. Punyalah banyak beg kat situ.(Brand HotWeels, Trenpomers, Barney, Barbey (takkanlah Kimi nak yang ini), Spiderman dll). Kimi pilih BenTen (Ben10).BenTen plak ada 4 design yang lain-lain. Siap beli stationary BenTen jugek..Taksub BenTen Kimi neh..

Papa tengah melayan Kimi melakukan pemilihan akhir sebelum Mamma tak kose nak layan lagik!


Taraaa..ni adalah pilihan hati Kimi..
dalam banyak harga yang RM59.00-RM79.00..
ada satu yang murah sket..RM39.00..
yang RM39.00 tu la pilihan hati Kimi..pandai anak Mamma!!


Sampai je kat rumah..lepas salin baju bagai..
Kimi memberi sedikit penerangan pasal BenTen nya..(sambil tunjuk-tunjuk kat begnya ituh!!..)
Mamma memang tatau pape pasal BenTen sayang!..
sebab ko jek yang duk mengadap chanel 616 hokey..
Thanks 4 that info!! huhu..



Time untuk belek and telek begnya ituh!
siap pakai cam nak pegi sekolah sekarang ni jugak!


**tak cantik betol gambar kalu amik time malam-malam..
nantilah beli camera phone yang canggih manggih..(bila tur??)
berbaloi ke semata untuk berblogger??..huh..

2 Tukang Tambah:

FARA AZLIN on December 19, 2009 at 8:41 AM said...

Wah bersemangat betul si Kimi tuh....belajar rajin-rajin tau!

Zamila Omar @ Mohammad on December 22, 2009 at 4:16 PM said...

harap-harap la fara

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting