Tuesday, December 8, 2009

NAPE NGAN MAMMA

Hati Mamma at Tuesday, December 08, 2009
Mamma tatau nape sejak 2 hari ni sedih je rasa...tetiba rasa sayu...hormon tua kot..kekekeke takde mood saja. Kimi plak jadi mangsa, apa yang dibuat Kimi semua tak kena so kena marah je la.. Bukan takat marah, kena debik pon ada..haramak!!..sian anak Mamma...jadi mangsa emosi Mamma. Maaf kan Mamma ye sayang..Malam tadi pun Papa pelik ngan perangai Mamma...malam tadi tak masak, so beli kfc je..Mamma kirim Zinger Burger, papa bawak balik Zinger Burger betul-bbetul seketul...ingat ada la tambahan makanan yang lain...Mamma lak nak angin...mana tak angin, dah le satu hari tak makan...skang kena makan sekett lak tuh..Kimi dapat Chicky Meal..ayooo yang Papa lak siap makan Deli Burger ngan 3 ketul ayam dada...Mamma makan dengan perasaan yang sungguh tertekan...waarrghhh dah ler emosi kurang stabil..sensitif sungguh Mamma neh..lepas makan terus tido...awal Mamma tido, kul 10.00 dah tido..makan sekett nya pasal..


Kimi yang notti tapi kadang-kadang sangat mendengar kata...

Gambar-gambar yang disnap oleh Kimi...kalu dh nampak muka....pandai la tuh..

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting