Tuesday, July 31, 2012

SAKIT BILA RAMADHAN MENJELANG

Hati Mamma at Tuesday, July 31, 2012
Alhamdulillah Mamma dapat puasa macam biasa
Rasa pedih tekak dan kembang tekak dah hilang sejal Ramadhan ni
Hikmah semua tu kan :))
Cuma
Dah seminggu lebih Mamma batuk
Dari jumaat 2 minggu lepas Mamma rasa nak demam tapi tak jadi
Lepas tido kejap demam tu cam tak jadi singgah
Tapi Selsema dan batuk yang singgah

Senin lepas pergi check up dapat MC
Sebab batuk yang menggila dan selsema yang berombak kat dalam hidung
Sampai harini batuk masih lagi duk melekat tapi selsema dah ok
Sampai keras kerentung perut Mamma sebab duk menahan batuk
Sakit beb!!!!! Ada tu sampai terkencing2..adesshhhh

Masa pergi check up hari tu hb tetap low dengan bacaan 10.8 tak gerak2
Berat badan naik cuma 100gm je
Makk!!!! hari tu bukan main mencanak2 naik
Ni tak naik2 pulak 
Sian aku wehhh
Tapi memang patut tak naik sebab selera makan cam kurang dh skang ni
Makan nasi sepinggan je
Kalau amik sesenduk makan sesenduk je
Malas dah nak tambah

Sakit bahagian tapak kaki pulak dah macam apa dah
Sebab berdiri kan
Tak la lama sangat berdiri cuma setakat nak siapkan masak untuk berbuka je pon
Tu pun sakit sampai 2-3 hari
Pastu nak hilangkan kena tidur seharian ;p haha

Sakit bahagian kelengkang pun satu hal
Sakit sangat2 kalau buat kerja banyak2
Sampai payah nak berjalan
Nak2 kalau duduk pastu nak bangun
Memang makan masa ler

Hari tu dah pergi berurut
Tapi tak hilang jugak
Apa lagi mau buat???

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting