Friday, July 27, 2012

RUPA-RUPANYA

Hati Mamma at Friday, July 27, 2012
Bujang tak pose semalam
Ye2 je sahur hahaha
Masa balik Mamma terus lari pergi Universal 
Konon2 nak banyakkan masa dengan bujang yang pose la kan hehe

Sampai je Universal tanya bujang
Along pose tak??
Takkk..
Tapi takde la Mamma marah
Dia kata dia makan lepas balik dari sekolah
Okey la kan pose sekerat hari
Dia mana pernah pose
Saja la ajar2 dia berpose walaupun tak penuh 

Dalam kereta
bujang ada tanya
Kenapa kita kena pose Mamma??
Se
bab tuhan yang suruh nanti masuk syurga
Lagipun kena rasa macamana orang susah tak makan

Kenapa pulak kena hari2 pose??
bosan la.. (ni mesti kes hari pertama pose tu...)
Mana ada hari2..kita pose 30 hari je...30 hari tu sebulan je tauu

Harini pun bujang pose sekerat hari je
Malam tadi pun bangun sahur
Saja nak biasa2kan dia dengan sahur dan seterusnya mempraktikkannya
    

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting