Thursday, July 26, 2012

BUJANG MAMMA PUASA LA ;)

Hati Mamma at Thursday, July 26, 2012
 Walaupun tak sehebat anak orang yang berusia 5 tahun dah pose penuh
Ramadhan ke-4 bujang baru start pose
Itupun lepas Mamma balik kerja
Nampak je muka Mamma amik dia lepas waktu kerja dalam pukul 5
Meraung2 nak berbuka

Dah takde tenaga neh Mamma!!!! katanya ;p

   Mamma sedaya upaya pujuk kata lagi 2 jam
Airmata mencurah macam kena hempuk dengan basikal!!!!! 
Bawak pergi pasar ramadhan ternampak bunga api diam kejap
Lepas tu datang balik lapar meroyan dia kekeke

Baru 1st time pose terus pose penuh memang la
Sahur pulak makan sosej yang ada atas pizza je sebab masa berbuka hari kelmarin makan pizza

Ramadhan ke-5 terus tanak poser dah bujang sorang ni
Katanga pose membosankan!!!!!

Kebetulan pulak sahur tu Mamma tak terjaga jadi pasrah je la kalau bujang tak pose kan
Balik dari sekolah terus makan bubur lambuk yang sekolah dia kasi kat Universal
Sekolah dia pulak hari2 kasi bubur lambuk dengan biskut
 
Sebagai mak kan, mesti la ai cakap
Iskkk tak baik cakap macam tu nanti tak masuk syurga ;)) 

Mamm ada janji dengan dia
Sehari pose dapat RM1 nanti boleh kumpul beli kereta remote control
Sebab  sekarang ni dia tengah gila kereta remote tu ;p
Tapi hari pertama pose dah dapat RM2 dia kelepet tau ;p

Semalam tak pose maka Mamma tak kasi dia duit nampak macam upset jugak
Kalau nak kena pose la!!!!!

Terus dia cakap esok nak pose lah!!!   
Memang sangat mengcengkam jiwa nak menyuruh bujang sorang ni pose tau

Ini gambar sahur pagi tadi
Haram dia nak buka mata tau
Makan sambil tidur
Tu Mamma gorengkan naget 6 ketul
Se
bab dia kata nak makan naget


  Bujang makan dalam 2 ketul je kot
Mamma siapkan air milo suam 

Suruh makan nasi tanak!!!
Tu sambil mengunyah la tu adehhhh
Macam2 perangai sorang neh

Pergi sekolah tadi dia kata nak pose harini
Siap Mamma pesan jangan
banyak lari2 dan lompat sangat kat sekolah
Mamma pesan lagi balik sekolah pergi Universal, mandi dan terus tido
Harap2 sampai berbuka lah kan ;p
Semoga Allah mencukupkan keperluan bujang berpuasa harini .amin.  

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting