Wednesday, July 11, 2012

KEMBANG DAN PEDIH ANAK TEKAK

Hati Mamma at Wednesday, July 11, 2012
Lepas dah masuk trimester ke-3 ni
Kembang dan pedih tekak datang balik
Nak2 kalau makan pedas dan masam-masam
Letih jugak nak melayan tekak ni

Sekarang ni kena la makan dari sumber tenusu dan sup2 ke
Atau senang cerita yang tak pedas2
Rasa macam budak umur 3tahun pulak

Lepas tu pulak kan dekat tulang pangkal rahim tu sakit gila
Sampai kalu nak berjalan punya la payah nak melangkah
Rasa macam umur 89 tahun la pulak!!!!
Kalau nak bangun tok sah cerita la..memang 30saat masih tak terangkat lagi punggung nya kekeke

Kalau duduk atas kerusi takpe senang je bangun
Cuma tinggal nak melangkah laju2 tidak la kan ;p   
 Makan pulak sekali je sehari skang ni
Pastu terus jengah ke dinner
Kalau tak masak alamak kedai je la ;)
Tengahari tak makan sangat sebab dah kenyang makan pagi

Makan megi cam dah kurang
Tapi suka pulak nak makan jajan atau cikedis, adoiiii
Kan anak kuar dengan macam2 penyakit baru nak menyesal adehhhh
Camne wehhh???!!!!

Hb masih lagi rendah
Walaupun dah ada peningkatan bacaannya tapi masih rendah yakni 10.8 jerk  

 Orang kat dalam sihat2 saja 
Semua ok dan harap2 lepas keluar nanti pun sihat jugak la
Jauh la dari segala penyakit 

Tak sabar nak tunggu orang dalam keluar
Tapi kadang2 datang pulak rasa takut ;p


0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting