Thursday, May 3, 2012

NASI DAGANG DALAM RUMAH!!!!!

Hati Mamma at Thursday, May 03, 2012
Harini masak nasi dagang sempena mak datang dari Terengganu
Meraikan kedatang ibunda katakan
Banyak jugak Mamma buat nasi dagang
Dalam 2 kg

Ni gambar amik time balik lunch
Dah tinggal secoit je lagi ;)
Pagi tadi xsempat nak ambik masa tengah penuh lam peyuk kan 
 Adik kecit dari KL pun datang siap amik cuti lepak sama2 rumah Mamma
Dia kata macam hari raya lak rasanya
Sebab buat nasi dagang banyak2 hekhekhek


Sangat nyummmeh!!!!
Dah lama tak pekena nasi dagang
Sekali kena memang terangkat :)

~~ nyum-nyummm ~~

Mamma perasan sangat-sangat
Mood memasak macam dah datang balik setelah lama ke laut ;p 
Lagi gambar makanan bakal menyusul :))

2 Tukang Tambah:

Iman's Umi on May 6, 2012 at 1:13 PM said...

Mamma, ko mmg pandai masak, terliur la...bg resepi tuh...share itu bagus.

Mamma on May 9, 2012 at 11:05 AM said...

share mmg baguuss :)
resepi boleh kasi tp aku xde sukatan cane..ko nk gak k??

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting