Wednesday, May 16, 2012

SELAMAT HARI GURU

Hati Mamma at Wednesday, May 16, 2012
Lama tak update pasal bujang kan
Oh ya! tu baju sekolah kaler pink tu dah lamadapat dah
Dalam 2 bulan jugak la

Mamma cakap kat dia, pinknya baju sekolah Kimi
Kimi nak pakai ke??
Sebab kalu pink-pink ni dia kurang sket, perempuan sangat katanya ;p

Sekali dia cantas
Alah semua orang pakai kaler sama jadi xkesahlah!


Sejak 2 menjak ni
Mamma rasa bujang agak manja
Saja je dia buat rengek2 macam budak kecit
Suara dia saja dia kepitkan kasi nampak macam budak kecit tak cukup umur!
Kadang naik rimas tamu tapi mungkin nak dapat adik 
Tu Mamma sabau je layan kerenah dia

Ada tu sampai atas riba dia duduk tengok tv
Pastu pulak tido mesti nak berkepit ngan Mamma je
Dan terbaru masa nak tido dia cakap

Nanti nak suruh baby panggil Kimi 'Abang Long'
 
Okeh malam tadi bersengkang mata siapkan cupcake sempena Hari Guru neh
Nak kasi cikgu katanya
Dalam tu ada 16 cup dah ok la tu nak kasi kat cikgu-cikgu dia yang cuma 6-8 orang je


Apa-apapun 
SELAMAT HARI GURU dari 
Bujang dan Mamma :))

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting