Monday, May 7, 2012

HAPPY ANNIVERSARY YANG KE 7 ;)

Hati Mamma at Monday, May 07, 2012
05.05.12 genap la 7 tahun usia perkahwinan Mamma dengan Papa
7 tahun kenal 7 tahun kawen
Total 14 tahun dah kami kenal :)
Semoga terus diberkatiNYA

Letih sangat nak update entryt anniversary ni Ahad lepas
Sebab Mak dan kakak serta anak buah ada datang dari Terengganu 
Tu yang sibuk melayan diorang sampai ke KL nyopping nya
Tu yang terbabas update entry

Sabtu malam lepas buat RED VELVET sempena sambutan kalini
Biasanya pergi kedai sambut dengan kek beli jerk
 Kalini Mamma bikin sendiri kek ni 
Kek merah menyala neh lambang cinta kami **buweekkk
Ahad pagi kami selebrate kejap sebelum Mamma bertolak ke KL dengan bujang
Papa tak ikut sebab Papa penat jadi duk rumah ajelah berehat
Asyik keje je Papa tu yan g letih sangat2
Jadi Mamma je lah pergi KL ngan bujang sebab Mak memang dah ada kat KL ahad tu kat rumah adik kecit

 

 Papa cakap kek neh sedap gila :)
Mamma makan pun tak kurang gila wahahahaha
Kimi antara orang yang tak sabar nak makan kek yang cantik neh
Selain dari kek
Mamma jugak buat Red Velvet Cup Cake
Sesuai untuk kanak2

Lepas sambutan kami terus berdesup ke KL
Mak tengah tunggu kan

 
 Sampai rumah adik kat kecit kat Bangi
Lepak jap siap makan nasi lagi ;)
Terus terjah Jalan TAR dengan SOGO
Pastu desup ke Nilai

Petang kitorang balik ke Melaka
Malam kaki Mamma bengkak gila dah macam kaki gajah!
Letih pun yer jugak ;p

Apa2 pun Mamma tak menaruh harapan yang besar terhadap usia perkahwinan kami
Cuma Mamma harapkan
Kami bahagia dan diberkatiNya dengan limpahan kasih sayang 
Serta dikurniakan anak2 yang soleh dan solehan

4 Tukang Tambah:

SufatihaNur on May 7, 2012 at 9:05 PM said...

happy belated anniversary...moga dirahmati Allah selalu dlm rumahtngga

Mamma on May 9, 2012 at 11:04 AM said...

tq su :)

Iman's Umi on May 13, 2012 at 1:20 PM said...

Happy belated anniversary mamma, maklumla arini bru bukak blog...25 ni kitorg plak anniversary....sama bulan kita ek.

Mamma on May 17, 2012 at 4:33 PM said...

happy coming anniversary

hahaha blh dok aku wish gitu
apa2 pn harap rumahtangga kita diberkatiNya kan...
hehehe

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting