Wednesday, February 1, 2012

SAKIT LAIN PERGI, SAKIT LAIN LAK DATANG

Hati Mamma at Wednesday, February 01, 2012
Biasalah, dah nama pun tengah membawak kan
Tengah tetapkan hati kuatkan semangat aje ni

Ahad lepas cair mulut tiba2 hilang tau
Mestilah hati berbunga riang :)
Rasa macam ada selera balik nak makan
Tapi malas tu tetap ada lagi
Baru je nak meraikan keadaan ni

Papa tiba2 demam yang maha panas
Pergi klinik, lepas tu
Tup-tup semalam Mamma pulak sakit kepala
Malam pulak menggigil-gigil demam
Pastu diiringi dengan batuk2 yang menekan perut ;(
Tambah lagi sakit badan macam buat kerja berat sangat2
Padahal xbuat kerja pun satu

Suruh Papa urutkan badan bahagian belakang
Lega sikit namun datang balik sakitnya
Nak kerja mood dah terbang ke mana
Tadi pun masuk kerja sekerat hari je huhuhu
Petang ni nak pergi klinik..

Harap baby tak de pape
Sebab Mamma duk makan ubat selsema untuk orang preg
Namun hati tetap gusar :(

**Rasa nak balik kampong mengadu kat mak...huwarrghhhhh

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting