Thursday, February 23, 2012

PAPA DAN KIMI

Hati Mamma at Thursday, February 23, 2012
Asyik duk achum achumm achummm
Selsema datang balik nampak gayanya ;(
Asma dan batuk hari tu pun lom hilang lagi
Bila la gamaknya nak berakhir semua neh
Tak larat dah badan duk tanggung

Ni bawah gambar 2 beranak tengah download game kat Pizza Hut malam tadi
Duaorang ni kalau bab game memang sangat akrab
Tidur sebantal minum secawan la jawabnya ;p

Kadang2 tu Mamma lak tension
Sebab Mamma akan keseorangan kalau melakukan sesatu perkara ;p
Tak pun macam Mamma ni tak wujud je depan mata korang ekk???
Haiissshhhhh


Tapi cuba kalau tidak melibatkan game
Asyik bercakaran aje 2 orang neh ;p

Pun Mamma tensen jugak
Bising la woiiii!!!

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting