Friday, February 24, 2012

1ST TIME BUJANG BERMAULIDUR RASUL

Hati Mamma at Friday, February 24, 2012
Pagi tadi sekolah bujang anjurkan maulidur rasul
Kimi excited la sebab ni pertama kali katanya ;p
Pagi tadi pulak tak sabar2 nak pergi sekolah haisshh

Lepas hantar dia, Mamma masuk office kejap
Lepas bukak opis Mamma datang balik dalam pukul 9 macam tu
Siap dengan barisan dah budak2 ni :)

Lepas dah elok semua
Masing2 start selawat atas nabi sambil jalan
Dalam jalan2 tu semua berterabur hahahaha
Gigih la cikgu2 semua
Sampai bunga manggar tercabut dari batang pun ada hahahahaha

Jalan berpasangan dan pimpin tangan
Bujang duduk belakang
Aisshhh tinggi ke Kimi neh???

Lepas2 pusing sekitar masjid
Terus masuk masjid baca yasin doa bagai
Mak2 la yang baca yasing, budak2 ni semua buat onar dalam masjid
Turun masjid balik

Terus beratur nak amik makan
Mamma follow je dari jauh

Cikgu2 tak ketahuan masing2
Sebab semua dah diluar kawalan kekekeke
Nak gelak je sepanjang Mamma kat sana
Agaknya nak marah tapi ibubapa sekililing je duk perati ;p

Kimi bawak donat je tadi
Tu pun Mamma beli kat kedai hehehe
Sebab cikgu kata bawak sikit je
Takmau banyak2 jadi kalau nk buat sendiri sangat la penat rasanya

Kimi belasah kek sapa bawak ntah
Dia duk ratah aising
Keknya dia ramas macam nak perah santan
Apo la anak oiii
Bila la nak matang haiisshhhh

2 Tukang Tambah:

♥xaturen♥ on March 8, 2012 at 10:50 PM said...

Amin....

-oP_ida- on April 14, 2012 at 10:28 AM said...

kimi ensem bila mengayakan baju melayu....

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting