Tuesday, January 3, 2012

KECUR AIR LIUR & MALAS

Hati Mamma at Tuesday, January 03, 2012


Mamma perasan sangat
Sejak cuti 3 hari lepas (sabtu lepas kot)
Air liur Mamma kecur sekecurnya
Sampai naik kembung perut duk telan air liur ni
Pastu cair secairnya
Kalau dibiarkan meleleh
Mau basah baju Mamma pastu mesti laju je dia mengalir cam bawah ni hehe


Jenuh la duk rumah s
epanjang cuti lepas
Makan-makan kasi perut penuh
Lepas makan datang balik

Sebenarnya kalini Mamma preg tak mengidam nak makan apa2 pun
Lepas makan nasi kecur jugak lagi
Siap rasa perut tu kosong je macam padang bola, macam tak makan lagi
Maknanya kecur air liur ni tak jalan dengan nasi la kan!
Yang susah nak hilang kecur ni sebab Mamma tak mengidam nak makan apa2 pun!

Petang semalam pergi pasar malam cari jeruk!
Beli sekali limau mandarin tu
Mana tau kot2 jalan kan

Malamnya duk ngoyeh itu la kami anak banak
Hilang jugak la barang sejam dua
Pastu datang balik erks!
Sekarang memang tengah mencari jatidirimengandungkalikedua hahaha

Okey tabiat yang JELAS dan NYATA pulak bila preg kalini ialah MALAS

Sepanjang 3 hari bercuti duk lepak rumah je
Nak kemas rumah adalah sangat hazab
Kalau biasa cuti2 macamni
Kurang2 pukul 8 dah setel sapu/lap rumah
Ini sampai jam 3.00 ptg pun duk berkungfu lagi kemas rumah

Lepas subuh tido balik
Pastu pukul 9.00 bangun la
10.30 pagi rasa nak tido lagi!!!

Nak masak pun sangat la MALAS!
Asyik terbayang sofa nan empuk je depan hall nuh!
Penyakit baru yang teruk rasanya
Tapi redha saja lah

Cepat2 la masa berlalu
Tak tahan jugak tengok rumah lintang pukang!

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting