Monday, January 9, 2012

MALAS LAGI

Hati Mamma at Monday, January 09, 2012

Kalau aku boleh halau MALAS tu kan senang :)
kredit to google

Malas malas malas
Tu jela yg bermain dalam palotak sejak 3minggu lepas
Pastu mata lak asyek nak katop je
Padahal baru bangun tido 30minit lepas

Haaiishhh tak tahan Mamma rasa
Sampai nak makan pun malas nak masak
Kadang2 Papa yang masakkan
Lauk yang Papa masak pun Mamma malas nak snap
Camnee???? dah tak ada bukti Papa masak huhu

Kalau nak makan kedai
Takkan hari2 nak gi kedai punggah anak laki kan
Tambah lagi makan kedai bukan memenuhi citarasa
Tambah lagi duit poket cepat ranap

Cepat la waktu berlalu pergi
Semalam punya malas
Lepas subuh terus tido balik
Bangun pukul 10.30 pagi pastu 11.00 pagi bongkang lagi smpai jam 2 petang
Pukul 6.00 ptg golek2 kejap smbil tido jaga tido jaga
8.45 mlm (lepas isyak) terus tido sampai pagi pergi kerja
Korang kira sendiri la 24 jam, wape jam je Mamma celik mata
Tu pu mata celik tapi badan baring atas sofa ;p

Bila malas asyek nak tido je la
Bila dah tido pulak, sakit habis satu badan sebab tido tadi
huhuhu

Tekak pulak asyek cari masam je
Serba serbi tak selesa
Cepat la masa berlalu huhuhu

4 Tukang Tambah:

ayu comel said...

Aku dlu masa prgnant sara cm ko ni la asyik nk tdo je n malas ms afiq ok je cergas errr maknanye kali ni ko dpt bb girl kot amin... :)

Mamma on January 10, 2012 at 8:37 AM said...

amen amen amen hahahaha
yg aku benci tu malas nk masak smpai lapar aku anak banak tau!!! huhuhu
tambah pulak kalau xjumpa nasi pun xpe..makan je mende2 lain hehehe

Iman's Umi on January 10, 2012 at 11:32 PM said...

Semacam je malas Mamma ni, ada pape ke? Kimi nk dpt adik lg ek?

Mamma on January 11, 2012 at 11:24 AM said...

a'a la weh..aku skang dh 2bln..
ni penyakit buatan ni hahahaha

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting