Friday, January 6, 2012

PENGANKUTAN BUJANG DAH SETEL!

Hati Mamma at Friday, January 06, 2012
Alhamdulillah syukur sangat2 sebab dipermudahkan kecelaruan hidup!
Sebabnya Kimi sudah ada orang nak amik dia lepas sesi sekolah

Petang semalam tanya Mamma nya jiran
Super Duper Ayu <-- heh x caya?? dia memang ayu lah!
Ini kat bawah muka dia anak banak :)


Tanya dia kalau2 dia boleh tolong amikkan bujang sekali
Sebab anak Ayu pun sekolah sama dengan Kimi cuma anak Ayu 5 tahun dan seorang dara ;)
Dia risau coz dia tak cekap dan jarang2 katanya bawak kereta
Tak apa..semua tu usah risau, urusan Allah pada Mamma
Kita uruskan mana yang depan mata ajer ;p

Malam tadi dia SMS katanya
boleh tolong
Lepas dah buat persidangan meja bulat ngan her husband
**eh ye betul katanya cam tu la...

Dah tu pagi masa nak pergi sekolah terus aku pesan2 kat bujang
Yang lepas sesi sekolah ni 'ibu Sara' <<- panggilan bagi Ayu untuk bujang
Akan amik kimi, jadi Kimi jangan lari2 sangat tunggu ibu Sara datang amik balik sekali
Pastu ibu Sara hantar pergi Universal

Mamma ulang balik ayat kat atas tu dari kotak suara Mamma
Dari nak masuk kereta kat rumah sampai la kat dalam kelas ;p
Agaknya letih tak Kimi dengau???? hahaha

Alhamdulillah semua success untuk harini :D
Thanks a lot Ayu..besar pertolongan kau tau time aku terdesak2 macam ni
Harap ko jadi pemandu yang hebat menjelang hujung tahun ni ;p
hehehe

2 Tukang Tambah:

ayu comel said...

Woittt la buat pe mu buat entry khas utk aku terharu tau siap ltak gmbo beso bgai x cung lak tu hehe nevermind la ur welcome setakat ni ok je kimi naik keta aku x wat perangai pon :) asal ko n hamdan percaya kt aku sdh..

Mamma on January 10, 2012 at 8:35 AM said...

hahaha menghargai org yg buat baik kat kita tak salah :)..
glemer sikit2 xpe la..
harap ko je xbosan hangkut anak aku utk taun ni...percaya tu kena ada la kalu dh mintak tlg org..hehehe..

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting