Wednesday, January 4, 2012

HARI PERTAMA KIMI KE SEKOLAH TADIKA JAIM

Hati Mamma at Wednesday, January 04, 2012
Haritukan Mamma dah kecoh2 nak hantar kat Tadika JAIM (Jabatan Agama Islam Melaka)
Harini la sekolahnya dah bermula
Kimi nampak excited macam anak orang lain la jugak
Mau taknya, xsabar nak seret beg benten tu yang benonya ;p

Tengah siap2 pakai kasut sekolah
Di mana semuanya bertemakan benten seperti yang dah dijanjikan
Masa belom sekolah lagi beg dia tu asyik diheret je hari2 dalam rumah ;p



Duduk dalam kelas lepas sesi pendaftaran
Yuran tak mahal sangat cuma dalam sekitar RM180 siap 2 pasang baju sekolah dgn baju sukan
Okey la kan dari wonderkids :)

Sesi sekolah abis dalam pukul 12.00tghr
Mamma terpaksa keluar jap jemput Kimi sebab van takde
Pastu ternak bujang kejap dalam opis Mamma sampai jam 1.00 lunch
Sementara tu dia layan Youtube

Tapi masalahnya dia layan kejap je Youtube tu
Pastu dia mula terkinja2 panjat2 tau
Naik darah jadinya huhuhu

Masalahnya sekarang van xde yang boleh hantarkan Kimi terus ke Universal lepas sesi sekolah
Agak jauh dar Tadika JAIM tu nak ke Universal
Van hantar sekitar2 Tadika tu je
Cane ni??? stress ajer rasanya

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting