Wednesday, December 19, 2012

RASMINYA BOTAK

Hati Mamma at Wednesday, December 19, 2012
Sabtu lepass pergi botakkan ujang Aqid kat kedai kawan Papa
 
Bujang Kimi potong rambut je
Lepas turn dia, turn adik pulak Mamma nak botakkan
Lepas adik botak
Abang pulak nak mengimol-ngimol nak botak jugak
Nak sama macam adik la kononnya
Tadi tanya dia kata tanak botak
Panggg kan baru tau
 
Mamma dah pandang tukang gunting tu
Nasib baik dia cool
Sekali dia angguk je sambil senyum
 
Kan dah dua kali keje jadinya
Malu gak rasa bila anak buat perangai macamni



Sekali masa separuh botak Si Abang
Mamma dengan Papa dah gelak golek-golek
Sebab kelakar pulak tengok Bujang Kimi kena botak
Sebab tak pernah botak
Last sekali botak masa umur setaun lebih
 
Rasa janggal n kelakar gila
Sampai tukang gunting pun gelak sama
Sekali dia cakap
 
Hah, dah nampak toyol dia
 
hahahahahaha
 
Papa tanak gunting
Masa kat rumah bukan main janji nak botak 3beranak
Papa memang tak sporting tau
Bencilah! ;p
 
Bujang Kimi kepala botak nampak cam ja'at je kekeke
Mata dah la membulat melilau je
Telinga campang semacam kekekeke
Apa2 pun korang ni memang kenkadang buat Mamma pecah perut je ;D
Dengan adik nya pun sama je
Dua kali lima!

4 Tukang Tambah:

Anonymous said...

[url=http://orderamoxicillin.webs.com/]amoxicillin mg for sinus infection
[/url] amoxicillin 500mg to buy online
amoxicillin mg per pound
amoxicillin 250 mg capsule

Anonymous said...

[url=http://ciproxin.webs.com/]buy cipro[/url] ciprofloxacin buy uk
ciprofloxacin to buy no prescription
buying cipro online

Anonymous said...

http://biaxin-buy.webs.com/ generic biaxin online
http://sustiva-efavirenz.webs.com/ purchase Efavirenz 200 mg online
http://asacol-mesalamine.webs.com/ order Rowasa
http://www.freewebs.com/pentasa-mesalamine/ how to buy asacol

Anonymous said...

[url=http://www.freewebs.com/biaxinclarithromycin/]clarithromycin order online
[/url][url=http://www.freewebs.com/online-biaxin/]clarithromycin order online
[/url][url=http://www.freewebs.com/buy-sustiva-efavirenz/]purchase Generic Sustiva 500 mg
[/url][url=http://www.freewebs.com/buy-asacol-mesalamine/]purchase Lialda
[/url]

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting