Saturday, December 15, 2012

MAKIN BANYAK AKAL

Hati Mamma at Saturday, December 15, 2012
Pagi2 nak pergi kerja mesti kelam kabut Mamma dibuatnya
Itu tak masuk lagi Bujang Kimi start sesi persekolahan
Melayan kerenah Bujang Aqid sudah cukup saru
Nasib la Papa ada jer setiap pagi melayan sama
Sebab Papa dah berenti kerja ;)


 Sementara nak siapkan barang2 Bujang Aqid nak keluar kerja
Dia sama lorat jugak
Nak berdukung saja tanak letak bawah langsung
Pastu buat2 merengek menangis padahal airmata tarak pun
Kalau tak dukung pun at least korang duk la tecongok depan mata dia
Sudah cukup tapi kitorang la tak jadi kerja dibuatnya
 
Mamma pulak mana nak siapkan sarapan, baju bajan dia, kasi susu pepagi
Part sarapan manjang jugak la ke laut
Kalut2 pun sempat lagi nak sediakan sarapan kan hehehe
 
At least ada air cicah biskut
Tapi selalu jugak Papa yang sediakan air  untuk Mamma sebelum pergi kerja
Sementara Mamma sediakan sarapan lain
Memang suka sediakan makan minum kat rumah kalau sempat
Makan pun puas hati
Tapi kalau kedua2nya sibuk sampai ke laut  tu yang minum air Papa je
Biasa kalau kedua2 sibuk biasanya Bujang Aqid buat perangai la nak dukung
Kalau dia tidur senang sikit nak siapkan sarapan
Sampai office penat sangat2 dah
Sudah terbayang macamana sesi persekolahan bermula
Super penat!
 
Sekarang ni aktiviti isap tangan dah kurang
Sebab sibuk isap bibir bawah pulak
Mamma perasan sejak 2 minggu lepas
Macam isap sikit2 la
Tapi sekarang ni makin kuat lak dia isap
 
 
Dah macam orang makan gula2 pun yer
Suka je tengok tapi air liur la melenja2 huhu
 
Suka sangat bila ada orang gomol dia
Bila kena cium ke gomol kuat2 pun muka maintai senyum
Suka sangat bercakap bahasa dia
Dah macam borak pulak bila berlawan cakap dengan Bujang Aqid
 
Cepat la dapat duduk
Mamma tak larat nak pegang ko masa mandi!



1 Tukang Tambah:

FatihaNur on December 15, 2012 at 12:51 PM said...

huhu

makin besar makin byk keletah tp best even penat...

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting