Tuesday, December 27, 2011

KEPADA SEMUA FANS :)

Hati Mamma at Tuesday, December 27, 2011
Berita yang sangat gembira untuk dikongsikan bersama
*tiba2 kan, dh 2mggu x hapdet blog, konon2 fans tertunggu2 kemunculan daku haha ;p

Terutama kepada orang2 yang selalu tanya Mamma

'bila nak tambah2?? bila nak tambah??'

Sekarang Mamma sudah 2 line
*bukan 3 line tau ;p
Bujang bakal dapat adik. InsyaAllah :)

Tak tahu berapa lama kandungan ini
Cuma rasa hati baru 3minggu kot
Tapi tanak pergi klinik lagi

Harap2 semuanya selamat
Tak ada kejadian 'jatuh-jatuh' lagi

Mamma cek semalam
Terus call Papa bagitau
Papa cakap 'elelelelele'
Dia ingat Mamma tipu dia chaiihhh :)
Terus Mamma cakap

'eh betul lah nim!!!'

Baru nak percaya hehe
Mak dan adik kecit antara orang yang gembira menerima berita ini :)

Kalau tak ada aral September 2012 insyaAllah :)

2 Tukang Tambah:

-oP_ida- on December 27, 2011 at 2:17 PM said...

TAHNIAH dr aku yg kejauhan nieh...
waH sok anak kita sebaya laa...oklah tuh due pas raya....kira time raya leh balOOn sakan makan mcm0mcm...

aku doakan moga kandungan dan hang sihat-sihat belaka...JAGA DIRI yaaa mama cUmiLLL

Mamma on December 27, 2011 at 4:35 PM said...

tq nida mucuk2~~~ :)
bab makan2 jgn tggal2 haihh hehehe..
aku pun harap sgt kalini menjadi..dah siap kecoh kat blog dh ni kekeke...
harap2 selamt la semuanya..terima kasih atas doa ko..harap ko jugak selamat sehingga bersalin :)

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting