Monday, December 5, 2011

DAPAT KAD DARI BUJANG

Hati Mamma at Monday, December 05, 2011
Seminggu lepas kan Mamma demam
Seminggu lepas 3 hari MC
Nak buat entry pun x lepas rasanya

Hari Selasa
Mamma MC
Tapi tetap antar Kimi ke Universal
Mamma duduk rumah lepak2 saja la

Petang masa amik Kimi
Dia kata

Mamma, Kimi ada present untuk Mamma

Sekali dia tunjuk la present dia tuh


Waaaahhhhhhhhhh!!! catiknya Kimi buat
*
belakon kena over kannn?? ;p

Bujang suruh
bukak sampul tu
Sekali tertera perkataan

"Mamma cepat sem
buh"


Adehhhhh rasa terus baik pulak selsema, batuk dan asma ni
Walaupun esoknya Mamma MC lagi hehehe

Sekali
buka lagi kad tu


Sangat suwik walaupun coreng2 dengan pensil warna je :)
Anak korang mampu?????
keh keh keh

** Ada orang dengkikan aku dengan uninstall printer opis
Tp xlepas se
bb aku dh dapat install balik dah :)
..setakat itu je ke mampunya????

1 Tukang Tambah:

MaMa QaiSaRa a.k.a nunu on December 19, 2011 at 4:43 PM said...

sempat lagi tu...
takat uninstall jer....
sib baik dh bla...
hahahhhaha

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting