Tuesday, October 11, 2011

DAFTAR TADIKA LAIN PULAK

Hati Mamma at Tuesday, October 11, 2011
Pagi tadi daftarkan Tadika lain ke Kimi
Tadika bawah Jabatan Agama Islam Melaka (JAIM)
Sebab sebelumni pernah Mamma kobar2kan kat korang
Yang Mamma nak masukkan Kimi sekolah yang ada ajaran agama

Duduk Wonderkids tak ada pengetahuan agama langsung
Takde la nak kondem Wonderkids tak baguskan ;p
Wonderkids tetap la super best kan hehe
Tapi tu la, mak pak dah tak ajar sangat hal2 agama
Hantar sekolah pun yang tak ada asas agama lagi
Apa nak jadi
*Geleng2 kepala neh ;)

Walaupun gusar
Takut dia tak boleh nak ikut ajaran Bahasa Arab dan aliran agama yang lain
Tapi Mamma dengan Papa cekal kan hati
Kuatkan semangat
Tabahkan hati
*Cess..macam anak nak pi belajar obersea plak khennn ;p
Tukar dia ke Tadika JAIM jugak!

Harap2 semua berjalan seperti biasa
eh eh nak kobar ni
Kimi dah terer buat kira2
Alah bab ilmu hisab lerrr
Impreeessss betul la mak! hehehe
Tumpang gembira
Tak lama lagi nak periksa akhir tahun
Harap dia success

Lepas ni Mamma takde nak gado2 ngan Ms.Lee lagi ler
Gud babai!
kekekeke

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting