Tuesday, October 11, 2011

OOOO MAK AIIII

Hati Mamma at Tuesday, October 11, 2011
Semalam balik kerja
Mamma tak masak ;)
Nape la lepas raya ni sangat malas nak masuk dapo
Agaknya penangan PARAM hari tu tak hilang lagi ;p
Lepas solat maghrib desup start kerete cari kedai makan
Kena la awal sebabnya Papa nak terus pergi kerja lepas makan

Dalam kereta Mamma dengan bujang je
Papa naik motor senang terus pecut pergi kerja
Dalam kereta layan la alam fantasi budak kan
Seronok tau

Mamma.. Kimi tanak Papa pergi kerja ;(
*sejak akhir2 ni sayam beno dia kat Papa dia, xboleh berenggang langsung!

Tak boleh la, Papa kena pergi kerja
Nanti kalau tak pergi kerja, nanti mana nak ada duit
Papa pergi kerja nanti dapat duit
Dah ada duit nanti pulak boleh beli toys Kimi
Nanti Kimi dah besar nanti Kimi kena kerja jugak
Cari duit nak kasi isteri Kimi makan
Nak beli susu kat anak Kimi
Semua nak kena ada duit
Nak dapat duit sebab tu kena pergi kerja
*Mak aihhh panjang aku cerita huhu ;p

oooo eh nak beli puting anak Kimi jugak Mamma
*masani sumpah Mamma nak gelak dah tapi tahan lagi
Pastu nak beli katil dua tingkat
Kat atas Kimi tido dengan isteri Kimi
Yang kat bawah tu untuk anak Kimi

oooo makkk aiiiii anak aku!!!
kah kah kah kah
langsung Mamma gelak je hahaha
Tak agak2 kan nak tido kat atas sama isteri dia
kekekeke

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting