Sunday, June 19, 2011

PISANG EMAS DIBAWA BELAYAR

Hati Mamma at Sunday, June 19, 2011
Tadok kena mengena dengan pisang langsung hahaha

Okey serius
Ini bukan Inner yang hendal dijual
Jadi tak payah la nak tenung2 nak pilih kaler apa korang berkenan!

Ini adalah kapal yang kata nak bayar pisang pergi belayar tadi la
Tapi ini rupa yang belum dibuka dijadikan kapal

Lepas dibuka jadilah kapal kertas!
Hahahahaha

Hebat pujian yang Mamma terima dari Kimi gara2 kapal kertas ni

Tak sangka mamma boleh buat semua ni


Memang la kan
Mak orang lain paling2 hebat pun buat 2 je kapal agaknya
Pastu malas la nak layan hehehehe
*ye ke aku ni, ntah2 korang buat sampai xboleh bilang tak??!!!

Mamma je melayan sampai banjir opis Mamma dengan kapal2 kertas
Mau tak hebat kan kekekeke

Ini semua gara2 Kimi ikut Mamma pergi opis la musim cuti sekolah haritu
Habis kertas warna kat opis Mamma
Tapi tak pe, kertas2 warna tu semua Mamma beli dari duit poket sendiri ;)
Ada orang kesah ke??? ;)

Kapal2 ni dibawak baliknya ke rumah sampai karam isi rumah
Pastu bersepah2 sampai Mamma naik saru balik
Adehhhh

2 Tukang Tambah:

So Shy Lady on June 21, 2011 at 9:38 AM said...

wow hebat tu kihkih...tpe, tu plajarn juga buat kimi- dpt latih otak knn. lps ni mcm2 la dia reka tngok la nanti haha


akak dh stahun t.bukak fb hihi ntah ada lg ke tak!

Mamma on July 15, 2011 at 3:19 PM said...

pelajarn menyepahkan rumah mmg cepat dapat cik SSL kan ehehe..takde fb susah nak contact la pulak kan hehe

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting