Saturday, June 18, 2011

PICNIC DAN KEJADIANNYA

Hati Mamma at Saturday, June 18, 2011
pheeeew pheeeewwww phewwwww
Lama sgt tak masuk
Dengan kenkangan masa dan kerja yang menambah
Tapi yang pasti bukan kerja kat opis!
bhahahahaha ;D

Cuti sekolah lepas Mamma tak kemana2
Cuma ada je melepek kat rumah
Tapi kakak Mamma dari Terengganu menyerikan rumah ;p
Dengan anak2nya

Kimi girang tak terkata
Sebab ada orang yang dia boleh jadikan kawan ;p

Mamma amik keputusan bersama
Pergi picnic di pantai PD
Hari2 lain melangguk kat shopping centre aje lewr :p
Tapi yang beast, adik kecit Mamma pun ada
Dia amik cuti sama

Siap bawak makanan la kan
Dah kata pun picnic!

Kimi memang pantang dengan air
Bukan pantang apa
Tapi pantang jumpa terus je nak terjun
Sampai tak ingat makan semua
Nak berendam aje

Kalu kat rumah pun sama
Kalau serah dia mandi sorang
2 jam belum tentu siap, asek duk main air aje

Mamma tak mandi
Cuma serah tugas kat adik kecit pantau bebudak ni mandi
Time adik kecit pergi makan
Tinggal Kimi berdua dengan kazen dia ni
Cuma pantau dari darat je la sambil makan plus borak2

Kimi memang berani punya budak!
Tengah2 borak tau2 dia kat tengah dah sikit
Tengok muka dia tenggelam timbul

Kimi lemas!!!!!!!!
Punya gelabah sesekor!
Leka lagi!

Dua kali gak keadaan ni terjadi
Takut mak
Terus je ajak naik pastu balik
Kimi memang tak serik budaknya
Aishhhhh

Sebelum balik, snap2 tak dilupakan ;p


Ini dia Kakak dan keluarganya
Suami kakak tak datang, bz kerja katanya
Maklom ler, sorang je bekerja kan

Lepas pada tu, singgah kat pantai Teluk Cenang
Kat pantai ni memang ramai orang
Mamma lepak kat depan sket, tak ramai orang dan sesuai untuk bebudak
Lepak kejap terus je balik

Kakak, nanti datang lagi kalay free ye! ;p

Cuti sekolah berlalu
Rutin Mamma senang sikit sebab tak perlu usung Kimi pergi kerja pagi dan petang
Cuma sekarang ni usung belah petang aje
Terpaksa la kan


0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting