Tuesday, June 7, 2011

LAYAN

Hati Mamma at Tuesday, June 07, 2011
Mamma suka sangat layan lagu ni
Masa pergi Bandung haritu la ni
Sana banyak penyanyi jalanan

Ariel Peter Pan dulu2 sebelum penyanyi jalanan macamni jugak
Suara memang layan abes ;))
Jom layan lagi

video

Biasanya memang diorang datang menyanyi depan tourist bagi mendapatkan sedikit tip
Kat sana dorang tak mengemis walaupun miskin
*memang ada yang mengemis tapi semuanya pendatang
Diorang akan buat apa saja kerja yang halal untuk mencari rezeki demi memenuhi perut
Sebab kebanyakkannya adalah Islam
Salute rakyat Bandung ;p

2 Tukang Tambah:

So Shy Lady on June 9, 2011 at 8:11 AM said...

hi mammma,miss u ;D

suara mcm ni klau dtg msia, dh ngetop dah gamaknye...
lagu apa tu ye....dia sbut ayahhhh dh mnitik dh air mt ku ini

Mamma on June 18, 2011 at 11:52 AM said...

miss kamu jugak :)) ...lama sgt2 x masuk blog kamu..mmg suara bes gila2..tiga pat kali dengar pn xjemu ;p..xtau lagu apa tp lagu lama ni..

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting