Tuesday, January 5, 2010

WONDERKIDS LAGI

Hati Mamma at Tuesday, January 05, 2010
kSehari dua ni memang tadek keje lain la Mamma, asyik duk bercerita pasal Kimi dengan sekolahnya saja..korang yang baca sila la tahan tekak kalu-kalu rasa naik mual ke apa yerks..hehehee..pagi tadi baru Mamma rasa macamana susahnya nak bangunkan anak pegi sekolah..aiyakss...Kimi tanak pergi sekolah hari ni katanya..amboiii dia ingat sekolah tu sekali pergi je ke dalam setahun..kalau orang lain hari pertama dah rasa susah bangunkan anak, tapi Mamma terasa bila sampai hari kedua..pelik betulla...macamana nak pergi kalau dah malam tadi bantai tido dekat kul 12.00 malam..asyik tengok cerita Cicakman sajerk...mengantuklah nak bangun pagi neh..Siap nangis merayu bagai dah..kekeke...Mamma paksa jugek la..bangun kan dia dukung pegi dapur dia boleh berlari pegi dapatkan katil lagik...sabo je la...Lepas mandi, Kimi sarapan 2 biji telur rebus tanpa kuning telur..dengan air milo tapi dia tak minum..telur yang rebus memang peberet dia ah..



Erkkss..alhamdulillah..tanak pegi sekolah tapi makan habis!


Dalam kereta diam jerk..moody..


Teacher Mary tengah pujuk dia..diam jerkk..
Masa amik Kimi balik plak..
Teacher Mary cakap..
Hari ni belajar dot dot dot lepas tu sambung la jadi bulat ke...petak ke apa ke..
Alah silibus Mamma masa stendet 1..kekeke tapi budak skang 4 taun dah buat..
Saya rasa Kimi ni anak manja la....belum habis ajar lagi, Kimi nak buat..siap meronta-ronta lagi..(aiyaksss anak aku, manja ke Kimi ni..selalu kena tibai ngan Mamma)
Dah kasi buat...nak buat lagik..ayoooo..dia ni overactive la...
Mamma cakap..dia memang macam ni, tak sabar-sabar..
Ye lah..tak sabar betull...sambil Teacher mary sengih (aiiyaakkkss Kimi)

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting