Tuesday, January 5, 2010

JANJI SEMALAM

Hati Mamma at Tuesday, January 05, 2010
Mamma dah janji nak upload kan gambar Kimi masa hari pertama kat WONDERKIDS...ye ah semalam Mamma nak up kan gambar tu tapi tak boleh nak bluetooth lakss..Jom layan..

Kimi makan nasi goreng...nampak real jerk padahal 2-3 suap je makan..
Makan bersama milo..


Jom pergi sekolah..
Suka tu suka jugak..tapi Mamma tengok cam gemuruh pun ada jugekk..


Kimi di bawa oleh Teacher Angeline masuk dalam kelas...
Sebelum masuk kelas, sempat dia terjah kat papan gelonsor WONDERKIDS tuh!

Time nak balik..
Masa Mamma datang Kimi tengah main gelongsor dengan memakai sependerr sajerkk..
Kalau korang perasan orang baju purple tu..
Dialah Mrs Principal WONDERKIDS..tengah pegang seluar Kimi..
Mamma ingatkan apa, rupanya Kimi saja tanggalkan sebab butang getah pinggang dia tercabut..so longgar, senang keje Kimi, dia bukak terus saja tanpa mengira orang tengok dia tuh..sapa la ajar nehh..


Ni ler ida SPIDERMAN STICKER yang Mamma cakap tu..
Tanda penghargaan sebab tak menangis dari WONDERKIDS..
Sampai rumah jer, mandi makan kendian tidur..



Petang sikit bangun, main kat kawasan belakang rumah jerk..
Jatuh kat jalan tar..dah belekuk kepala lutut tuh..kena kat tempat luka lama..belum sempat luka lama kering, tindih luka baru lagik...aiyok

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting